سیاهی چادرم
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
سیاهی چادرم
نویسنده Einhie | تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394

سلام براتون متنی درباره ی حجاب اوردم

انان چفیه بستند وبسیجی وارجنگیدند من چادرسر میکنم تا زهرایی زندگی کنم

انانچفیه راخیس میکردند نفس هایشان الوده ی شیمیایی نشود من چادر میپوشم تااز نفس های الوده دوربمانم

انان موقع نماز شب صورت خودرامیپوشاند من چادر میپوشم تا ازنگاه حرام پوشیده باشم

انان چفیه راسجاده کردند وبه خدا رسیدند من باچادرم نماز میخوانم تا به خدابرسم

انان سرخی خونشان را به سیاهی چادم امانت دادند من نیز چادر سیاهم رامحکم میپوشم تا امانت دار خوبی برای ان ها

باشم

یادونامشان تاابد گرامی باد

***برای شادی روح همهی رزمندگان اسلام صلوات محمدی ختم کن***

 



نظرات شما عزیزان:

a r m i t a # v a m p i e r
ساعت10:58---24 آبان 1394
افریننننننننننننننننننننن به دختر گلم
میدونی من تا سه سال پیش از حجاب بدم میومد هی میگفت حجاب چیه بابا ولی یه چیزهایی درمورد حجاب شنیدم که باعث شد حجاب را دوست داشته باشم پدرم خیلی درمورد حجاب و نماز با من حرف میزنه
پاسخ:ممنون عزیزم اره حجاب عفت زنه من درموردحجابم کسی بهم چیزی نگفته


فاطمه اایچیزن
ساعت20:23---21 آبان 1394
نگران نباش مردی هم جات تو بهشته
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ جون مرگ میشم این مهم نیست؟؟؟


فاطمه اایچیزن
ساعت20:22---21 آبان 1394
واااایی عجب بدبختیه هااا هی مهمون میاد میره منم هی باید لباس عوض کنم
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ گذاشتم خیلی نازه


فاطمه اایچیزن
ساعت20:20---21 آبان 1394
واااااااایی ارههه بزاااار خیلی نازن
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ بزارم باشه بزار بگردم اگه بزارم میترسم هما خفم کنه اخه گفته صبر کنم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:18---21 آبان 1394
صد البت عاقا الهی من قربون دختر عمم برم من همش 3 سالشه بعد از پرسیدم تو حجاب و چادر سر کردن رو دوست داری اونم با ناااز گفت اره من خیلی چادر سر کردن رو دوست دارم یعنی میشه گفت از من خیلی بیشتر حجاب رو دوست داره یه روسری ببینه به همه مدل حجابی سرش میکنه
پاسخ خخخخخخخخخ میخوای عکس از بچه های باحجاب بزارم


فاطمه اایچیزن
ساعت20:12---21 آبان 1394
میدونی وقتی که من بدنیا اومدم یه فرشته به صورت من دست کشیده چون وقتی میخندم یه چال توی گونه ام میوفته
پاسخ:وا اگه این جوری باشه که روی صورت منم موقع خندیدن چاله میفته یعنی فرشته رو صورتم دست کشیده


فاطمه اایچیزن
ساعت19:53---21 آبان 1394
من از اونام که تا روی یکی رو کم نکنم دست بردار نیستم یه کاری میکنم که شیطان به پای خداوند بیوفته بعله از این به بعد نمازم رو سر وقت میخونم هر شب 10 تا صلوات و یه حمد و سوره میخونم حجابم رو رعایت میکنم و کار های خوب انجام میدم
پاسخ:وای حالا شدی یه فرشته میدونی خدا در باره ی تو به فرشتگان چی میگه؟ خدا در باره ی نوجوانی که نمیاز می خونه وکارای خوب انجام میده میگه:محبوب ترین بنده نزد من جوان باطراوتی است که جوانی وشادابی اش را برای ..... وای یادم رفت چی بود فکر کنم همین کارایی که تو میکنی بود جوانی که نماز بخونه


فاطمه اایچیزن
ساعت19:41---21 آبان 1394
صد البت کسایی که به دین خدا اعتماد دارن و قانون های خدا براشون مهمه حاضر حتی سرشون بره ولی حجابشون نره به خاک بمالم به گورش میمالم
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ راس میگی


فاطمه اایچیزن
ساعت19:09---21 آبان 1394
هوووف خداروشکر در برابر شیطان بردم با این پست های قشنگتون همین چند دقیقه پیش پسرعموم اومد خونه مادربزرگمینا منم سریع درو بستم و یه مانتو و یه شال سر کردم
پاسخ:مثل اینکه وب منو هما داره تاثیر میزاره افرین فاطی جون تا میتونی صورت شیطان روبه خاک بمال


فاطمه اایچیزن
ساعت18:19---21 آبان 1394
عاشق این وبت شدم من تازه دارم به چادر عادت میکنم ولی همیشه وقتی بیرون میرم حجابم رو رعایت میکنم من از اتش جهنم بیم دارم به والله بیم دارم
پاسخ:عزیزم افرین چادر زینت زنه وتو باچادر سرکردنت زیبایی باطنت رونشون میدی فدات شم


هما
ساعت12:40---21 آبان 1394
اینهیه بازم یادم رفت خصوصی کنم تاییدش نکنی ها وای بدبخت میشم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ میخواستم تایید کنم شانس اوردی


هما
ساعت11:59---21 آبان 1394
آفرین اینهیه عاشق این وبت شدم
منم در این مورد مطلب زیادی دارم میشه منم نویسنده شم البته اگه نمی خوای وللش
پاسخ:عزیزم سلام خوش اومدی تو اولین کسی هستی که تو این وبم نظر میده البته که میتونی نویسنده باشی چرا که نه از خدامه فقط رمز عبور ورزمز کاربریت روخوصوصی برام بفرست عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir